Doprava a platba na Slovensko

DODACÍ LHŮTY

 

Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve. V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Zboží je na Slovensko doručováno do 2 – 3 pracovních dnů od odeslání.

Zákazník si může zvolit typ dopravy a platbu, která mu nejvíce vyhovuje. Je možné vybrat dopravu na výdejní místo (Zásilkovna, Slovenská pošta – balík na poštu) nebo doručení na adresu (DPD, Slovenská pošta – balík na adresu). V případě nadrozměrných balíků je zvolen jiný doprace a cena je určena dle velikosti balíku (v tomto případě je zákazník vždy kontaktován pro odsouhlasení ceny dopravy).

Některé balíčky není možné doručovat přes výdejní místa kvůli větším rozměrům, v takovém případě není doprava na výdejní místo nabídnuto, případně je zákazník kontaktován telefonicky nebo emailem. Přehled všech dopravců, cen za dopravu a možnosti platby jsou uvedeny níže.

 

PLATBY

 

Dobírka – zboží zaplatíte při doručení dopravcem, hotově nebo kartou (umožňuje-li to dopravce).

Platba předem převodem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet číslo 78-8988390227/0100 (Komerční banka), variabilním symbolem je číslo objednávky.

Platba předem kartou – zboží zaplatíte předem kartou.

Platba kartou nebo převodem je vždy pouze za cenu dopravy, při platbě na dobírku je účtováno doběrečné 1,5 €.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte od své banky.

Kontaktní údaje společnosti ComGate Payments, a .s. (pro případné reklamace nebo dotazy k platbám):

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
email: platby-podpora@gomgate.cz
telefon: +420 228 224 267

Doprava zdarma je u objednávek nad 60 €.

 

PŘEHLED DOPRAVCŮ A CENY - Slovensko

 

Doručení na výdejní místo:

  • Zásilkovna: 2,5 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)
  • Slovenská pošta balík na poštu: 3,5 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)

 

Doručení na adresu:

  • DPD: 3,5 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)
  • Slovenská pošta balík na adresu: 3,5 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)
  • V případě, že je balíček při doručení znatelně poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat protokol o poškození balíčku, aby mohla být případně uznána reklamace.

 

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ PŘES ZÁSILKOVNU

 

  • Zvolíte-li si doručení přes Zásilkovnu, vyberete si pobočku, na kterou chcete zboží doručit.
  • V případě doručení balíku přes Zásilkovnu budete kontaktování emailem nebo SMS zprávou, kam vám bude doručeno info o možnosti vyzvednutí a kód pro převzetí zásilky, který musíte říct při převzetí zásilky v Zásilkovně.
  • Zásilkovna je určená pouze pro balíky do velikosti max. 100 cm a do 10 kg.

 

DORUČENÍ BALÍKU SLOVENSKOU POŠTOU – BALÍK NA ADRESU

 

  • Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit).
  • V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík bude uložen na poště.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • Slovenská pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.

 

DORUČENÍ BALÍKU SLOVENSKOU POŠTOU – BALÍK NA POŠTU

 

  • Můžete si balík nechat doručit na Slovenskou poštu, pobočku si sami zvolíte.
  • Slovenská pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.

 

DORUČENÍ BALÍKU PŘEPRAVNÍ SLUŽBOU DPD

 

  • Standardní doručení balíku – v ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
  • Platba kartou – v případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi DPD. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
  • DPD informuje příjemce o doručení prostřednictvím emailové nebo textové zprávy.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/ po zadání čísla zásilky.
Načítám