Doprava a platba po ČR

DODACÍ LHŮTY

 

Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve. V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.

Zákazník si může zvolit typ dopravy a platbu, která mu nejvíce vyhovuje. Je možné vybrat dopravu na výdejní místo (Zásilkovna, Česká pošta - Balíkovna, Česká pošta - balík na poštu), doručení na adresu (DPD, Česká pošta - balík do ruky) nebo osobní odběr na naší prodejně v Trutnově. Nadrozměrné balíky doručujeme službou TopTrans (v tomto případě je zákazník vždy kontaktován pro odsouhlasení ceny dopravy).

Některé balíčky není možné doručovat přes výdejní místa kvůli větším rozměrům, v takovém případě není doprava na výdejní místo nabídnuta, případně je zákazník kontaktován telefonicky nebo emailem. Přehled všech dopravců, cen za dopravu a možnosti platby jsou uvedeny níže.

 

PLATBY

 

Dobírka – zboží zaplatíte při doručení dopravcem, hotově nebo kartou (umožňuje-li to dopravce).

Platba předem převodem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet č. 86-0304090287/0100 (Komerční banka), variabilním symbolem je číslo objednávky.

Platba předem kartou – zboží zaplatíte předem kartou.

Hotově nebo kartou při osobním převzetí zboží.

Platba kartou nebo převodem je vždy pouze za cenu dopravy, při platbě na dobírku je účtováno doběrečné 30,- Kč.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte od své banky.

Kontaktní údaje společnosti ComGate Payments, a .s. (pro případné reklamace nebo dotazy k platbám):

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
email: platby-podpora@gomgate.cz
telefon: +420 228 224 267

Při volbě dopravy na výdejní místo je doprava ZDARMA již u objednávek nad 1000,- Kč. U ostatních dopravců je doprava ZDARMA u objednávek nad 1500,- Kč.

PŘEHLED DOPRAVCŮ A CENY - ČR

 

Doručení na výdejní místo:

  • Zásilkovna: 69 Kč (objednávky nad 1000 Kč ZDARMA)
  • Česká pošta balíkovna: 69 Kč (objednávky nad 1000 Kč ZDARMA)
  • Česká pošta balík na poštu: 119 Kč (objednávky nad 1500 Kč ZDARMA)
  • DPD Pickup: 139 Kč (objednávky nad 1500 Kč ZDARMA)

 

Doručení na adresu:

  • Česká pošta balík do ruky: 139 Kč (objednávky nad 1500 Kč ZDARMA)
  • DPD Private: 139 Kč (objednávky nad 1500 Kč ZDARMA)
  • V případě, že je balíček při doručení znatelně poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat protokol o poškození balíčku, aby mohla být případně uznána reklamace.

 

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ PŘES ZÁSILKOVNU

 

  • Zvolíte-li si doručení přes Zásilkovnu, vyberete si pobočku, na kterou chcete zboží doručit.
  • V případě doručení balíku přes Zásilkovnu budete kontaktování emailem nebo SMS zprávou, kam vám bude doručeno info o možnosti vyzvednutí a kód pro převzetí zásilky, který musíte říct při převzetí zásilky v Zásilkovně.
  • Zásilkovna je určená pouze pro balíky do velikosti max. 100 cm a do 10 kg.

 

DORUČENÍ BALÍKU ČESKOU POŠTOU – BALÍK DO RUKY

 

  • Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík bude uložen na poště.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesílatele.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://www.postaonline.cz/trackandtrace po zadání čísla zásilky.
  • Česká pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.

 

DORUČENÍ BALÍKU ČESKOU POŠTOU – BALÍK NA POŠTU

 

  • Můžete si balík nechat doručit na Českou poštu, pobočku si sami zvolíte.
  • Možnost vyzvednutí balíku obvykle následující pracovní den od podání zásilky.
  • Česká pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.

 

DORUČENÍ BALÍKU ČESKOU POŠTOU – BALÍKOVNA

 

  • Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou na České poště nebo na Balíkovnách mimo poštu. Pobočku si můžete sami zvolit.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí (přijde vám v SMS zprávě nebo emailu) a vaše jméno.
  • Hmotnost balíku může být až do 20 kg a max. velikost zásilky 120 cm.

 

DORUČENÍ BALÍKU PŘEPRAVNÍ SLUŽBOU DPD

 

  • Standardní doručení balíku – v ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
  • Jestliže nikdo není doma – DPD se zeptá vašich sousedů, jestli pro vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů váš balík převzít nemůže, DPD ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
  • Oznámení o zásilce – jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující kurýr vám zanechá oznámení o zásilce.
  • Druhý a třetí pokus o doručení – jestliže se první pokus o doručení nezdařil, podnikne DPD další pokus o doručení. Pro další pokus doručení můžete vybírat z několika variant doručení (původní adresa, jiná adresa či jiný příjemce, doručení balíku do DPD Pickup, odmítnutí převzetí, vyzvednutí v DPD depu). Pokud si žádnou možnost nevyberete, DPD automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.
  • Doručovací služby a přepravní časy – DPD jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v ČR obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpoždění.
  • Platba kartou – v případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi DPD. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/ po zadání čísla zásilky.

Informování příjemce

  • DPD informuje příjemce o doručení prostřednictvím emailové nebo textové zprávy.
  • Objednané zboží obdržíte rychleji a pohodlněji, protože můžete ovlivnit místo a čas doručení, je-li třeba. Předejdete tak doručování balíku v době, kdy není přítomen nikdo, kdo by ho převzal.
  • První informaci obdržíte již před odesláním zásilky.
  • Předem jste informováni o předpokládaném časovém okně pro doručení.
  • Získáte přímý přístup k možnostem doručení prostřednictvím odkazu uvedeného v emailové nebo textové zprávě.

Převzetí a reklamace

  • Jestliže nejste spokojeni s nějakým aspektem služeb DPD, dejte nám vědět. Míra poškození a ztrát je u DPD trvale na velmi nízké úrovni, protože DPD si značně cení spolehlivosti. Reklamaci můžete uplatnit online pomocí formuláře na stránkách DPD nebo můžete zavolat na informační linku DPD. K řešení reklamace je zapotřebí znát číslo balíku.
  • Jestliže je balík zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít.
  • V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující kurýr zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s vámi.
  • Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že je obsah poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele. DPD nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků – poštovní tajemství.

 

NADROZMĚRNÉ BALÍKY

 

  • Nadrozměrné balíky doručujeme službou TopTrans za cenu 590 Kč.
  • V tomto případě je zákazník vždy kontaktován pro odsouhlasení ceny dopravy.

 

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ (KROMĚ SLOVENSKA)

 

Zboží objednané ze zahraničí je potřeba uhradit předem bankovním převodem. Cenu poštovného vám sdělíme na požádání.

 

OSOBNÍ ODBĚR

 

Při objednávce si můžete zvolit jako dopravu osobní odběr, který je možný pouze na adrese kamenné prodejny:
Willcap spol. s r.o.
Za Školou 178
541 01 Trutnov

 

Zboží lze vyzvednout po zaslání informačního emailu ohledně možnosti vyzvednutí, a to každý pracovní den kdykoli během otevírací doby. Prosím nevyzvedávejte si zboží dříve, než vám přijde informace o připravené objednávce.

Načítám