DODACÍ LHŮTY
Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve. V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Zboží je na Slovensko doručováno do 2 – 3 pracovních dnů od odeslání.
Zákazník si může zvolit typ dopravy a platbu, která mu nejvíce vyhovuje. Je možné vybrat dopravu na výdejní místo (Zásilkovna, Slovenská pošta – balík na poštu) nebo doručení na adresu (DPD, Slovenská pošta – balík na adresu). V případě nadrozměrných balíků je zvolen jiný doprace a cena je určena dle velikosti balíku (v tomto případě je zákazník vždy kontaktován pro odsouhlasení ceny dopravy).
Některé balíčky není možné doručovat přes výdejní místa kvůli větším rozměrům, v takovém případě není doprava na výdejní místo nabídnuta, případně je zákazník kontaktován telefonicky nebo emailem. Přehled všech dopravců, cen za dopravu a možnosti platby jsou uvedeny níže.
PLATBY
Dobírka – zboží zaplatíte při doručení dopravcem, hotově nebo kartou (umožňuje-li to dopravce).
Platba předem převodem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet číslo 78-8988390227/0100 (Komerční banka), variabilním symbolem je číslo objednávky.
Platba předem kartou – zboží zaplatíte předem kartou.
Platba kartou nebo převodem je vždy pouze za cenu dopravy, při platbě na dobírku je účtováno doběrečné 1 €.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte od své banky.
Kontaktní údaje společnosti ComGate Payments, a .s. (pro případné reklamace nebo dotazy k platbám):
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
email: platby-podpora@gomgate.cz
telefon: +420 228 224 267
Doprava zdarma je u objednávek nad 60 €.
PŘEHLED DOPRAVCŮ A CENY - Slovensko
Doručení na výdejní místo:
- Zásilkovna: 3 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)
- Slovenská pošta balík na poštu: 5 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)
Doručení na adresu:
- DPD: 3,5 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)
- Slovenská pošta balík na adresu: 5 € (objednávky nad 60 € ZDARMA)
- V případě, že je balíček při doručení znatelně poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat protokol o poškození balíčku, aby mohla být případně uznána reklamace.
ZASLÁNÍ ZBOŽÍ PŘES ZÁSILKOVNU
- Zvolíte-li si doručení přes Zásilkovnu, vyberete si pobočku, na kterou chcete zboží doručit.
- V případě doručení balíku přes Zásilkovnu budete kontaktování emailem nebo SMS zprávou, kam vám bude doručeno info o možnosti vyzvednutí a kód pro převzetí zásilky, který musíte říct při převzetí zásilky v Zásilkovně.
- Zásilkovna je určená pouze pro balíky do velikosti max. 100 cm a do 10 kg.
DORUČENÍ BALÍKU SLOVENSKOU POŠTOU – BALÍK NA ADRESU
- Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit).
- V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík bude uložen na poště.
- Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
- Slovenská pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.
DORUČENÍ BALÍKU SLOVENSKOU POŠTOU – BALÍK NA POŠTU
- Můžete si balík nechat doručit na Slovenskou poštu, pobočku si sami zvolíte.
- Slovenská pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.
- Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
DORUČENÍ BALÍKU PŘEPRAVNÍ SLUŽBOU DPD
- Standardní doručení balíku – v ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
- Platba kartou – v případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi DPD. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
- DPD informuje příjemce o doručení prostřednictvím emailové nebo textové zprávy.
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/ po zadání čísla zásilky.